Πολιτική Ακύρωσης Συναλλαγής

Ακύρωση – Υπαναχώρηση Παραγγελίας

Ο πελάτης έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994. Στην περίπτωση αυτή αποστέλλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην διεύθυνση b2b@kokolias.gr. που θα μας ενημερώνετε σχετικά. Το προϊόν ή τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν συνολικά και αποκλειστικά τον πελάτη.

Βασική προϋπόθεση για την αποδοχή της επιστροφής είναι να μην έχει παραβιασθεί η συσκευασία των προϊόντων ούτε να έχουν ανοιχθεί τυχών συσκευασίες ασφαλείας. Σε διαφορετική περίπτωση, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται εντός 15 ημερών από την παραλαβή των επιστρεφομένων προϊόντων, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και το κόστος της τραπεζικής συναλλαγής επιβαρύνει τον αγοραστή.

Επιστροφή Προϊόντων Παραγγελίας

Σε περίπτωση διαπίστωσης φθοράς κατά την παραλαβής από τον μεταφορέα (Courier ή μεταφορική), ισχύουν τα ακόλουθα:

Σε σπάνιες περιπτώσεις ενδέχεται το αντικείμενο που θα παραλάβετε να έχει υποστεί φθορά κατά την μεταφορά του. Σε περίπτωση, που κατά την ώρα παραλαβής από τον μεταφορέα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές στην συσκευασία ή στο προϊόν, τότε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης βαρύνεται μόνο με τα έξοδα αποστολής. Είναι σημαντικό κατά την ώρα παραλαβή της παραγγελίας σας από τον μεταφορέα να ελέγχετε τα προϊόντα, και ειδικά στην περίπτωση που η συσκευασία δείχνει σημάδια φθοράς, διάτρησης, διάρρηξης. Σε περίπτωση που παραλάβετε τα προϊόντα χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη κατά την ώρα της παραλαβής, σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν.

Σε περίπτωση διαπίστωσης φθοράς μετά την παραλαβή από τον μεταφορέα ισχύουν τα αναφερόμενα στην πρώτη παράγραφο του παρόντος κειμένου, εκτός από ότι αναφέρεται στην παραβίαση της συσκευασίας.

Το φθαρμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα παραστατικά έγγραφα που το συνόδευαν αρχικά. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής, από τον πελάτη προς το b2b.kokolias βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.